League Football Education

Fit for the Future- גישה חדשה ללמידה גמישה של מיומנויות יישומיות

Kineo (בשיתוף עם League Football Education ו- Sportiv8) יצרה מערך משאבי e-learning חדשנים, הניתנים לשימוש חוזר בנושא מיומנויות יישומיות (מילוליות, כמותיות, אוריינות טכנולוגית) עבור תלמידי תיכון וסטודנטים במסגרת לימודים מסורתיות. הלומדות בסדרת 'Fit for the Future' תומכות למידת היערכות לקראת מבחנים סטנדרטיים מקובלים באנגליה כגון- NVQ, דיפלומת 14-19, הסמכות במקצועות טכניים, ותוכניות לימוד המכוונות ללומדים עם קשיי למידה.
נשמע מעניין? בואו תראו לומדה לדוגמה בפעולה.
מעוניינים לדעת כיצד Kineo תוכל לעזור לכם להאיץ את הלמידה שלכם באמצעות עיצוב ופיתוח מותאם לצרכים שלכם? צרו עמנו קשר , נשמח לעזור.

האתגר
לעתים קרובות, קשה למצוא תכנים לימודיים "גנריים" נגישים שמתאימים לצרכים הייחודיים של אוכלוסיות לומדים שונות. כולנו רוצים לבצע התאמות לדברים, על מנת שיענו על צרכינו בצורה הטובה ביותר. על כן, היה עלינו להבטיח שאדם בעל מיומנויות IT בסיסיות יוכל לערוך ולשנות תכנים בקלות.
האתגר הנוסף איתו התמודדנו מתקשר לקהל עצמו. כיום, טווח הקשב של מרבית האנשים הוא קצר מאי פעם. קהל היעד של סדרת ה- e-learning הזו משתייך לדור שקיבל את הכינוי "דגי הזהב הדיגיטליים", בעלי טווח קשב קצר, ונמצאים בחיפוש מתמיד אחר גירויים ובידור.
קבוצת הלומדים שרצינו להגיע אליה באמצעות סדרת ה- e-learning הזו כללה בתוכה לומדים רבים אשר התקשו במסגרות לימודיות מסורתיות ועל כן, היה חשוב שהלומדות ייצרו עניין ו"ידברו" אל הלומדים ישר מההתחלה.

הגישה
התחלנו עם סיפור רקע חזק ומשכנע.
ה-e-learning מתבצע במסגרת על רקע האולימפיאדה ואולימפיאדת הנכים בלונדון ב-2012, ומציבה את הלומד בתוך קבוצת בני נוער שנבחרו להשתתף באירוע, העתיד להתקיים בלונדון. במהלך תקופה של אימונים אינטנסיביים, הספורטאים מתגוררים יחד כשותפים לדירה וכל התרחישים ביחידות הלימוד השונות של סדרת ה- e-learning מתבססים על הדמויות של חברי הקבוצה בזמן שהם לומדים לחיות אחד עם השני ולעזור אחד לשני לקבל החלטות לגבי תוכניות האימונים שלהם, רמות כושר, תזונה וכו'.

בזכות גישת העיצוב שבה יצרנו את יחידות הלימוד השונות, ניתן לבצע שינויי תוכן בקלות. אין צורך לערוך שינויים ביחידות הליבה התאורטיות, אך ניתן בקלות להתאים את הקונטקסט, את סיפור הרקע למגוון רחב של מצבים.

הדבר מתאפשר באמצעות הבנייה בגישת עריכה-קלה, שבה כל התוכן הטקסטואלי נשמר ב- XML. באמצעות הנגשת ערכת החומרים והקונטקסט, הפרוייקט יספק משאבים שניתן יהיה לעשות בהן שימוש בכל רחבי המגזר החינוכי באנגליה. הדבר יחסוך לספקים מיליוני פאונדים וייתן מענה לבעיה ממשית הקיימת כיום בהקשר למחסור בחומרי למידה בנושאי מיומנויות יישומיות.
עם זאת, הפתרון יכול להצליח רק במידה והוא מספק למידה אפקטיבית לקבוצה שצריכה משהו שונה כדי לגלות עניין.
זה נעשה על ידי:
• שימוש בספורט כאטראקציה מרכזית
• שימוש בדיאלוג ושפה המוכרים ונוחים ללומדים
• הצבת העלילה בתוך קבוצה של צעירים, שהלומדים יכולים להזדהות עמם
• הקפדה על ריבוי ייצוגים חזותיים ומדיה עשירה (בני נוער לא אוהבים לקרוא הרבה באינטרנט!) יחד עם ממשקים שהלומדים ירגישו שהם שונים מה- e-learning שהתנסו בו בעבר
• הקפדנו שאופן הלמידה יהיה "קצר ולעניין" ביחידות לימוד קטנות.
• גרמנו לתוכן להיות רלוונטי בכל שהלבשנו אותו על יישומים מעשיים מציאותיים.
• שימוש בסיפורי אודיו דוגמאות מספורטאים בקטע שנקרא "לשמוע מהטובים ביותר"- הכולל אפילו קריינות של אלוף הג'ודו האנגלי…
תמונות לדוגמה מהלומדה:

תוצאות
זוהי הפעם הראשונה שנעשה שימוש בתרחישי ספורט בצורה כל כך גמישה בזרם המרכזי של החינוך והתגובות שקיבלנו ליחידות הלימוד הגמורות מצויינות. הפרוייקט עצמו זכה להכרה של Inspire Mark הנחשב. אנו אסירי תודה על מימון ה- ALP שאיפשר לנו לעשות את הפרוייקט הזה.
אתם מוזמנים להציץ באחת הלומדות שיצרנו ולראות בעצמכם את הגישה שבה בחרנו לפתור את האתגר הזה בעיצוב e-learning.

Twitter Digg Delicious Stumbleupon Technorati Facebook

התגובות סגורות.